فروشگاه اینترنتی ارزان مارکت

فروشگاه ارزان مارکت فروشگاهی برای همه

فروشگاه اینترنتی ارزان مارکت

فروشگاه ارزان مارکت فروشگاهی برای همه

فروشگاه اینترنتی ارزان مارکت

فروشگاه ارزان مارکت فروشگاهی برای همه. در این فروشگاه می توانید با خیال راحت به خرید اینترنتی بپردازید. محصولاتی که در این فروشگاه قرار داده می شوند همگی از محصولات فروشگاه های دیگر می باشند. ما در این فروشگاه لینک محصولات را از فروشگاه های مختلف در اختیار شما قرار می دهیم و سعی می کنیم تا جایی که امکان دارد محصولاتی که قرار داده می شوند کوچک ترین مشکلی نداشته باشند و از فروشگاه های معتبر باشند.
با تشکر از خرید شما

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

رشد سریع مو چگونه امکان پذیر است؟

جمعه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۳۸ ب.ظ

رشد سریع مو چگونه امکان پذیر است؟

شاید از خود بپرسید که آیا کاری می توانید انجام دهید تا موهای شما سریعتر رشد کنند. آیا هیچ محصولی کمک می کند؟ آیا تغییرات غذایی می توانند سرعت رشد را افزایش دهند؟ و در مورد داروها یا روش های درمانی چطور؟

در این مقاله ، ما به پاسخ دادن به این سوالات خواهیم پرداخت  ما همچنین نگاهی دقیق خواهیم انداخت که چه عواملی می تواند روی رشد سریع مو تأثیر بگذارد و راه هایی که می توانند به شما در رشد سریع موهایتان کمک کنند می پردازیم.

چگونه مو رشد می کند؟

یک واقعیت جالب اینجاست: طبق آکادمی پوست آمریکا (AAD) ، شما با تمام فولیکول های مویی که تا به حال داشته اید متولد شده اید - به طور دقیق حدود 5 میلیون . از این تعداد ، حدود 100000 فولیکول در پوست سر شما وجود دارد. وقتی نوبت به ریزش مو می رسد ، AAD می گوید از بین رفتن حدود 50 تا 100 تار مو در روز کاملاً طبیعی است.

مو از ریشه در پایین فولیکول زیر پوست شما رشد می کند. خون موجود در پوست سر شما به فولیکول می رود و اکسیژن و مواد مغذی ریشه مو را تأمین می کند که به رشد مو کمک می کند.

وقتی موهایتان رشد می کند ، از طریق پوست فشار داده می شود و از کنار غده چربی عبور می کند. طبق AAD ، این روغن از این غده است که موهای شما را براق و نرم می کند. 

چه چیزی می تواند به رشد موهای شما کمک کند؟

در حالی که ژنتیک در حفظ رشد سریع مو نقش دارد ، چندین عامل دیگر نیز نقش دارند.

اگرچه هیچ معجون جادویی یا درمانی وجود ندارد که منجر به رشد فوری شود ، اما مراحلی وجود دارد که می توانید برای رشد موهای خود انجام دهید.

بیایید 10 مرحله را بررسی کنیم که ممکن است به رشد سریع و قوی موهای شما کمک کند.

1. از رژیم های محدود کننده پرهیز کنید

طبق گفته دکتر لیندزی بوردونه ، متخصص پوست در پزشکان کلمبیا و استادیار پوست در مرکز پزشکی دانشگاه کلمبیا ، ما نمی توانیم همه مواردی را که روی رشد موهای ما تأثیر می گذارد کنترل کنیم. اما مواردی وجود دارد که می توانیم از آنها اجتناب کنیم و باعث اختلال در رشد و افزایش ریزش شوند.

بوردون گفت: "رژیم غذایی محدود می تواند منابع و مواد مغذی مورد نیاز برای رشد مو را کاهش دهد."

وی توضیح داد: "و از آنجا که رشد مو نسبت به سایر عملکردهای بدن نسبتاً کمتری است ، وقتی بدن شما تحت استرس قرار می گیرد به دلیل رژیم های محدود کننده ، رشد مو به سرعت متوقف می شود."

بوردونه گفت: "حتی پس از از سرگیری رژیم غذایی سالم ، ریزش مو معمولاً برای چند ماه ادامه دارد."

2. مصرف پروتئین خود را بررسی کنید

بوردونه گفت: "اگر رژیم غذایی شما به شدت محدود کننده باشد ، رشد مو به طور مطلوب انجام نمی شود و ریزش می تواند اتفاق بیفتد."

وی افزود: "داشتن یک رژیم غذایی متعادل با مصرف پروتئین کافی برای رشد مطلوب مو مهم است." "به طور کلی ، ما 50 گرم پروتئین یا بیشتر در روز توصیه می کنیم."

همه ما می دانیم که کافئین می تواند به شما انرژی ببخشد ، اما یکی مطالعه 2014منبع مورد اعتماد دریافتند که ممکن است اثرات تقویت کنندگی رشد روی موهای شما داشته باشد.

طبق این مطالعه ، کافئین می تواند به رشد موهای جدید در سطح مولکولی ، سلولی و اندام در مردان و زنان کمک کند.

اگر به محصولات تزریق شده با کافئین علاقه دارید ، این محصولات توصیه شده به صورت آنلاین در دسترس هستند:

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی